torsdag 28 februari 2013

Resultat

Minus 5kg sedan 11/1! Är i Dublin 1-6/3 så försöker träna så mycket som möjligt nu. Imorse var jag 2,5h på gymmet. Körde ett spinning pass, cardio, styrka & extra lång stretch. Nu är jag i studion och är inne på träningstimme 4 här. Älskar verkligen poledance, måste vara den roligaste träningen. Hoppas det går bra för alla som är inne i beach 2013 träsket :-) Om ni vill ha tips på övningar, hjälper jag gärna till. Tränar mest rumpa, innerlår och rygg just nu. Lycka till!

Tips på motivation:
Shapeup club - gör dig medveten och håller koll på kalorier du stoppar i dig.
Snygga träningskläder - Töntigt, men motiverar mig. Fick precis två par snygga byxor och ett linne av mamma.
Bra musik - min träningslista http://open.spotify.com/user/emariaes/playlist/6CbQyGhqLQZTzkqjwE40Zi
Förebild/träningsbloggar - just nu är min Victoria Secret youtube kanal & Alexandra Bring

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar