tisdag 10 september 2013

Tisdag

Hoppas alla hade en trevlig helg! Hos mig har det vara full fart hela helgen. I fredags åt jag glass på glasshuset med min sambo, tog en promenad genom Vasaparken, handlade gott inför kvällen och sen kom min bästis med sambo över. Vi drack vin, drinkar, åt ost och hade kul innan vi gick till Solidaritet där flera kompisar var. På lördag fyllde min sambo år, vi hade en kul dag på stan och på eftermiddagen kom hans föräldrar. Vi åt middag på Eriks bakficka, kan starkt rekommendera resturangen. Var en mysig kväll. På söndagen åt jag en lång frukost,  jobbade jag några timmar, åt middag på Tranan (även det en bra resturang) och på kvällen kom mina föräldrar för att fira födelsedagsbarnet.

Nu är det en ny vecka med nya möjligheter. Nu kör vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar