torsdag 5 september 2013

Ny termin, nya möjligheter

Välkomna tillbaka! Jag hoppas att alla har haft en underbar sommar. Min sommar har varit en av de bästa, men hektisk. Mycket jobb, Barcelona, Kiruna, Kebnekaise, Nice, Villefranche sur mer, Monaco, Menton, Cannes, Juan les pins, Antibes, resttentor och lite små utflykter i Stockholm. Nu börjar hösten närma sig och en ny termin har börjat. Min hösttermin består av väldigt mycket plugg för att komma ikapp. Jag börjar mitt andra år på min kandidatexamen i matematik och ekonomi. Men skam den som ger sig! För mig är det viktigt att sätta mål som inspirerar och visar vad man ska priotera under terminen.

Mina mål HT -13:
Skolan, kämpa!
Kvalitetstid med min sambo.
Resa
Poledance
Lära mig åka skidor

Nu laddar vi om, sätter nya mål och kör!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar