onsdag 24 april 2013

Superfood

Många hälsofreak och modeller tipsar om superfood vilket är naturliga produkter som innehåller mycket näring. Jag är noga med vad jag äter och försöker att äta så ekologiskt och naturligt som möjligt. Jag har testat Hampa, ett naturligt proteinpulver som även innehåller essentiella fettsyror som aminosyror, omega-3 och omega-6. Jag tillsätter 1 msk i min smoothie, gröt eller gör proteinshakes på. Maca pulver som ger mer energi, uthållighet och bygger upp immunförsvaret. Tillsätter Maca varje morgon i min fil/gröt. Äter även mycket Gojibär som innehåller mycket antioxidanter, mineraler, vitaminer och aminosyror. Perfekt snacks!

Superfood du hittar i matbutiken; blåbär, kokosvatten, granatäpple och tranbär. Är även sugen på att prova Miranda Kerr favorit Noni juice.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar