onsdag 2 januari 2013

2013

God fortsättning! Hoppas alla hade ett bra nyår! Jag var i ett stort hus med min sambo, min bästis, hennes pojkvän och hans kompis gäng. Trevligt sällskap och väldigt lyckat. God mat; bruschetta med god champagne till, oxfilé, potatisgratäng (är den godaste jag har ätit), sallad, rödvinsås och en cheesecake to die for. Vi skålade in året med champagne och jag fick min nyårs kyss. Var en riktigt bra kväll!

På middagen berättade alla bästa/sämsta under 2012 och det vi ska göra under det nya året. Det bästa under mitt år var att jag tog körkort och alla romantiska stunder med Hans. Det sämsta var mina betyg, har haft svårt med matematiken. Mina nyårs löften är att göra det här året till ett av dem bästa! Träna, detox, gå ner i vikt, resa mycket (Dublin, Göteborg, Paris, Milano, familjeresa och kanske Kroatien), ta reda på vad jag verkligen vill göra/prioritera mig själv och få bra betyg.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar