måndag 7 januari 2013

Välkommen vardag

Imorgon är jullovet slut för min del och för barnen börjar skola och dagis på onsdag. Det har varit en lång och mysig ledighet. Känns konstigt att börja jobba igen. Men med sena kvällar och mornar och lite rastlösa barn så välkomnar vi vardagen. Att bygga tågbana är bland annat något vi har roat oss med under julledigheten. Efter att denna bild var tagen tog det fem minuter innan den var bortriven och vi gjorde en ny. Det blev många olika varianter på banan. Här hade vi kämpat att använda oss av alla våra briotågdelar.


Detta är julklappar blandat med delar som är 30 år gamla. Min briotågbana från när jag var liten har alla mina barn lekt med och den har även kompletterats med delar för varje barn. Jag gillar leksaker som är slitstarka och därför kan användas av flera generationer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar