onsdag 11 december 2013

Nytt liv!

Det är underbart med alla små nya liv som föds! I fredags utökades vår familj med en ny liten familjemedlem. Ungefär samma tid som jag blev gravid gick min pappa bort. Jag tänkte därför så klart lite extra på pappa när jag födde detta barn. Att inte kunna berätta det för pappa och dela detta med honom känns så klart. Men jag kände ändå att jag delade något speciellt med pappa denna dag. Det är ofta så att när ett liv släcks tänds ett annat.

Vi välkomnar lillebror Melker till vår familj! Det är vårt fjärde barn och jag kan inte sluta förundras över att varje nytt liv kan bli så perfekt. Allting finns fast i miniatyr. Små små öron, naglar, fingrar, händer, fötter, näsa, mun, ja allt finns och är så välskapt.



Det är svårt att inte blogga massor med bilder på mina barn som är det bästa jag har och är så stolt över. Väljer dock att inte göra det förens de är så stora och kan bestämma själv över vilka bilder som ska finnas på dem där man kan se att det är dem på nätet. De kommer ju finnas där för alltid. Kunde ändå inte låta bli att lägga upp dessa små gosiga fossingarna på Melker som bara är några timmar gamla på bilden.

Nu är det bebismys och julmys på hög nivå hemma hos oss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar