onsdag 9 maj 2012

Ett års firande!

Igår, den 8e maj, firade jag och min pojkvän/sambo 1år! Ett år har gått otroligt fort! Han är min älskling, bästavän, trygghet och mitt allt. Jag älskar honom av hela mitt hjärta. Ser fram emot flera år tillsammans. Han fick ett par skor från Loake av mig. Jag fick välja ut massor av baksaker från Cervera och ett eget bakskåp. Väldigt bra present! Vi åt middag på Operabaren. Jag älskar det stället, vi har varit där många gånger och har flera minnen från de kvällarna. Första gången han tog min hand och första gången jag förstod att jag är riktigt kär var vi där. Både efter en föreställning på Operan. Att de har Stockholms godaste köttbullar och chokladmousse gör ju inte saken sämre. Sedan drack vi champagne och myste hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar