torsdag 3 maj 2012

Jeudi

Kom nyss hem från ett spinningpass och ska äta falafel med bulgur och sallad. Träningsutmaningen går bra! Ikväll blir det tvmys och bakning. Vi är bjudna till en vän imorgon kväll så det är min ursäkt till bakning.

Mitt mål är fyra pass och tre power walks den här veckan. Såg att jag har gått ner 2 kilo sedan jag började, nu är det bara 7 kilon kvar tills jag är nöjd. Har 1 månad på mig, är ni med mig?!
Nu börjar Friskis & Svettis med springpass utomhus. Jag kommer haka på, vill börja springa lopp. Försöker få med pojkvännen på parloppet och terränglopp, men han är lagom sugen.´
Annars varvar jag spinning (bästa konditions passet), gym med 5km crosstrainer och promenader. Gymmet är bra när du vill träna upp styrka och punktbränna. Jag värmer upp med 2 km crosstrainer, kör armar och rygg, 3 km crosstrainer, magövningar och stretch. Glöm inte att stretcha ordentligt, stressa ner, kör lite yoga och tända ljus. Kroppen mår inte bra av all stress! Man kan till och med sänka förbränningen (och gå upp i vikt), tappa hår och få dålig hy av stress.

Jag har gjort en tränings lista på spotify till er som behöver peppning. Lycka till!  http://open.spotify.com/user/emariaes/playlist/0xkd6RjJiMqA5PDBC31fTf

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar