fredag 21 september 2012

Tävling: Eos Lip Balm

Veckans tävling är två läppbalsam från eos. Eos läppbalsam är välvårdande och gör dina läppar mjuka. De är 95% ekologisk och 100% naturlig, helt fri från parabener och petrolatum. Fullpackade med antioxidantrik vitamin E, lindrande sheasmör och jojobaolja. Det är viktigare än man tror att använda ekologisk läppcosmetica eftersom vi får i oss en hel del av produkten från läpparna. Jag läste en artikel om hur mycket av sitt läppglans/balsam vi faktiskt äter varje dag, blev äcklad därefter har jag inget annat än ekologiska preparat på mina läppar.

Läppbalsamen heter "Organic Summer Fruit Lip Balm" och "Organic Strawberry Sorbet Lip Balm". Var med och tävla genom att lämna en kommentar varför just du ska vinna tillsammans med ditt bästa miljötips. Lycka till!

1 kommentar:

  1. Mina höstläppar behöver balsam och jag testar gärna ekologiskt. Mitt miljötips är att ta vara på alla naturens frukter och passa på att göra sylt, saft, mm.

    SvaraRadera