fredag 8 juni 2012

The best dressed

The best dressed
Vit jacka "Waterfall crop jacket" Topshop 795kr, gul clutch Zara 580kr, väska till väster Zara 1 080kr, väska till höger Zara 1 225kr (alla tre väskorna är i läder), halsband Forever21 93kr, armband Forever21 42kr, Dior Retro solglasögon 2 030kr, RayBan Wayfarer solglasögon 1 085kr (finns att fynda för 995kr hos Synsam, vet dock inte hur länge erbjudande gäller/gällde, annars finns de för samma pris på Barkaby Outlet), gul klänning Topshop prislös.

Olivia Palermo är min stilikon och jag har varit kär i hennes stil sedan "The City". Hon har en väldigt klassisk stil med stilsäkra kvalites plagg, samtidigt som hon är lekfull. Älskar hur hon har en klassisk vit blus, en beige läderväska, ett par svarta kostymbyxor med ett färgsprakande "statement" halsband, stora retro glasögon och någon fin detalj. När jag inte vet vad jag ska ha på mig, googlar jag Olivia Palermo och försöker kopiera så gott det går.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar