onsdag 6 juni 2012

Nationaldagen

Njuter verkligen av att ha sommar"lov". Imorse låg jag kvar extra länge i sängen och sedan köpte jag bröd och kaffe från Stinas bageri. Annars passar jag på fixa små saker och bara gör det jag själv känner för. Inte det någon annan vill eller något jag måste, utan precis det jag vill göra.

Jag har även satt upp några mål för sommaren. 1. Ta körkort är huvudmålet, jag klarade körprovet på första försöket, men var en poäng ifrån godkänt på teorin (2 gånger?!). Sedan gick tider ut så jag tog aldrig det förbannade körkortet. Nu satsar jag mer på teorin och har faktiskt läst boken. Mitt mål är att ha körkort innan sommaren är slut.
2. Ett mål är att expandera bloggen. Jag och Anna smiter fortfarande planer för bloggen. Resultatet får ni se runt september.
3. Lyckas sätta en resttenta i augusti.
4. Må bra, ta det lugnt och vara lycklig.
5. Läsa massor av böcker, nu äntligen får jag läsa hur mycket jag vill!

Ta vara på din lediga tid, sätt upp mål du inte har hunnit under terminen, gör det DU vill och unna dig att slappna av.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar