söndag 5 augusti 2012

pree terminstart

Idag börjar mig semester från jobbet, men med en resttenta och körkortet bokat är det knappast semester. Imorgon öppnar studentpalatset, mitt andra hem, och jag tänker vara där bänkad klockan 9-14 varje dag fram till tentan. Jag är väldigt taggad inför höstterminen! Idag förebreder jag allt; söker extra jobb, städa, skönhetsfix, skolmaterialet, beställa operabiljetter för terminen och Gossip Girl. Det må vara töntigt, men Gossip Girl avsnitt (speciellt de när Blair ska börja Yale) peppar mig.

Jag ser fram emot den här terminen och har satt upp nya mål.
1. Klara hela kursen med bra betyg
2. Kämpa, få in vanan med palatset igen
3. Få ett till extra jobb
4. Läsa en kvällskurs
5. Expandera bloggen
6. Bli mer vältränad, 4 gånger/veckan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar