måndag 27 augusti 2012

Vardag

Hej kompisar! Mycket miljö och lite vardag just nu på bloggen. Jag är ensam hemma och utnyttjar det till max; dansa till hög housemusik, gå runt i sköna mys kläder, fixar naglarna, äta måltidsersättning till lunch osv. Skönt med egen tid! Jag pluggar till ett prov på onsdag och torsdag. Sedan har jag två dagar ledigt innan skolan börjar på måndag. Ser faktiskt fram emot hösten och att komma in i rutinerna igen. Har ni läsare några miljötips som ni vill dela med en av? Eller några frågor? Kommentera eller maila oss gärna på miljonochvardagen@gmail.com

Anna har fortfarande inget internet och hennes dator är på verkstad. Jag bloggar så mycket jag hinner så länge och Anna har två tidsinställda inlägg kvar. Tack för överseendet!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar