tisdag 17 april 2012

Små steg i min vardag

Senaste investeringen - en cykelvagn!




För min träning och för miljön. Inga ursäkter nu! Jag behöver träningen och har bara 5 km till jobbet. Med cykelvagnen blir det nu även möjligt för mig att ta mig till jobbet via dagis cyklandes. Ett av mina vardagslöften check. Hurra! Den som är mest glad är nog min äldsta son som nu äntligen efter mycket tjat kan få börja cykla till skolan. De andra två tar jag i cykelkärran.  Skönt att kunna ställa bilen hemma någon dag i veckan men ändå ganska lätt ta mig ganska långt med alla tre barnen och viss packning. Är jag för optimistisk?! Hoppas inte. Just nu är jag i alla fall riktigt glad. Hittad på blocket till en tredjedel av inköpspriset. Passar på att göra reklam för blocket. En riktig bra sida. Där du kan hitta allt begagnat till ett bra pris. www.blocket.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar