lördag 21 april 2012

Solkysst

Jag vill ha sommar och sol! Vid den här tiden förra året joggade jag och Amanda i linne och många solade i Humlegården. Jag är trött på att vara blek och tryckade huvudvärk på grund av vädret. Jag använder solpuder, I.d. bare minerals warm, året runt och missbrukar pudret på sommaren. I.d. bare minerals kan du fynda på http://www.beautybay.om/ och spara cirka 200kr/burk. Beställ med en vän, dela på frakt kostnaden eller slipp den. Många sidor har fraktfritt när du handlar över en viss summa.

"Makeupserien Honey Bronze får dig att skimra och bevarar din huds naturliga fuktighet. Community Fair Tade-producerad honung från Etiopien. Produkterna är dessutom som som gjorda för att kombineras med vår populära Baked-to-Last serie, med ekologisk community Fair Trade-producerad olivolja."

Jag hittade The body shop's artikel i metromode. De har bland annat solpuder, fina ögonskuggor och skimrande kroppsolja. Den omtalade Baked-to-Last serien har fina ögonskuggor till bra pris som sitter som berget. De "faller inte" ner, är krämiga utan att kladda och Fair Trade märkta. Rekommenderas varmt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar